måndag

Jahapp, igår blev de tidigt i säng, gick o la mig redan vid halv tio :P Läste lite och så.
Idag var de jobb som gällde, gått bra men fan vad jag cyklat. Cyklat runt som en dåre på öster, först från ena sidan till andra sidan o virse versa, så nog har jag fått mig motion idag. =)

Sen hem till mamma, åkte och handla o ut med hundarna. Men vilken  jävla abstinensbesvär jag har, kroppen skriker efter sooooooooooooccccccccckkkkkkkkkkkerrrrrrr. Men ne, bara och ta ett tuggummi när de faller in så går de över för en stund. Fy fan, varför börjar man ens dricka och äta skiten när de blir såhär. Hatar socker!!!!

Ja, nu är de käk hos mamma. sen blir de bort till söder, ska vara barnvakt åt sophias lilla grabb =)

tack o hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback