out of control.

Igår blev de ut till emma w och firade henne. Mycket trevligt, satt för de mesta ute i hammoken och drack öl och skratta så magen höll på o spricka. Någon blev sugen på krogen, men jag kom med en bättre ide, upp med en discokula i hammoken, men då tyckte jessi att vi skulle dansa i skottkärran ist, blev nog lite fel där vännen. Haha ;)

Sen fick emma ett knott i ögat och trodde den skulle krypa upp i hjärnan och lägga ägg, så kom hon på ett nytt latinskt ord för de, irritables flugis i ögis. Haha. Knäppgök ;)

Men så som vi skratta var nog länge sen :P Sen hemfärd från landet vid halv 2 eller nått sånt.

Idag var de lite käk hos mamsen, och nu sitter ´jag här o väntar på emma. Hon TVINGADE mig med på fest. Jag som skulle sitta hemma ikväll. Haha. Fan dig emma ;) så kan de va :P Illa Illa... Efter denna 3 dagars blir det ett långt break.... Iaf till valborg? Haha.

go and just leave, cant hold you, you are free!

Kommentarer
Postat av: Jessi

hahah! så jävla kul =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback