torsdag

Igår var de upp tidigt, ut och gick en timme med mamma och hundarna. Härligt. Sen var de hem och pluggade lite. Men pollenjävlarna har börjat så dödstrött. Sov några timmar. Plugga lite till sen hem till mamma o käka.

Fick mig ett litet samtal från arlanda. "Tänkte bara säga att jag var hemma nu" awh, gullig. =)

Så bar de av till Vingåker. Hundkurs. Mysiga människor och framsteg. Underbart.
Sen väl hemma i stan hämta jag upp jessica, så satte vi oss på balkongen med varsin filt och tända ljus och hade mysigt.

Så imorse var de bara upp vid 7, så hämta mamma upp mig när hon skulle till jobbet. Så åkte jag hem en stund och sen bar de av till Carina vid 9. Plugg plugg plugg.

Så hem. plugga, duscha. ut med ziza. Stress. Och så ner på stan med fia, käkade lite och gick på bio, män som hatar kvinnor. Riktigt bra film, men hemska scener i mellanåt. Men helt klart sevärd. =) Ja och nu har jag pluggat, har blivit klar med de viktigaste till imorn iaf. Känns bra. Så nu väntar en säng på mig. Mina axlar behöver vila, så jävla ont.

Ringde btw lövåsen idag om spruta, får väl se om jag kan få någon jävla tid och få träffa en läkare som är snäll. Inte många som vill ge den sprutan, men den har ju funkat på mig förut, så jag ser liksom inte problemet, eller om man ska behöva tappa ännu mer tro för sjukvården, så less på dem. Önskar jag kunde haft min gamla barnläkare i norrköping för alltid. Han var riktigt bra!

Och så kankse de ordnar sig med flytt o lägenhet, bara lite prat om de men hoppas verkligen de kan bli så. Vore perfekt. Ne, sova var de. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback