right out of nothing.

Jessica och jag kom till vingåker, vafan är de inställt? inte en människa där, men sen så såg jag mina ledare. men ingen annan, i sista sekund så kom en till :P Haha, de va vi två på kursen. Snacka om skönt att få egen hjälp i över en timme :P gick suveränt, ledaren trodde jag inte gjort annat än att träna henne, men så är det ju verkligen inte :P Men det är kul att jag har en duktig hund. =)

Sen in till stan, upp till jessi o låna toaletten, sen hämta emma, bella o emelie, iväg till norpan, Och vidare... Lite vin o så. Sova, sen bar de väg in till stan, tillbaka en stund sen hem.

Väl hemma i stan, lite lunch, sen ut i skogen med hundarna =) Sen hem, städa, så kom jessica, kaffe på ballkongen o sen ner på stan. Sen grillat.

Ja, så blev de lite vin, jessi, bella o alex. =) trevligt.

Men mitt dåliga humör tog över, jag vet vad de handlar om, de är ju som sagt snart... Men jag vet inte vad jag känner, allt har typ varit skit hela dagen, de har ju jessica fått höra. ont i hela ansiktet, äcklig, träffat M som jag tror så mycket mer på än vad andra gör och så kommer A och gör mig osäker.

Och så blev jag superbesviken....!!! Jag tror jag har för mycket förhoppningar om folk, bästa vänner som ytliga.. Många lever helt enkelt inte upp till mina krav, kanske har förstora krav? Jag vet hur jag vill ha det och har det, stora skillnader iaf.
Så mycket jag känner, som jag skulle vilja ösa hur mig här, men de går bara inte. Prioritera kallas de.....
Ne, röka. sen sova. natti.

Kommentarer
Postat av: Strå!

Är väl bättre att du säger till dina vänner (om det nu tex är mig) vad du känner. Annars får man ju liksom ingen chans att bättra sig!

2009-04-10 @ 09:52:55
Postat av: emma.e

Det är klart att man ska säga vad man tycker, lät som att jag tycker att mina vänner är ytliga men så är de ju inte, mena annat folk är ytliga. Och jag talar faktiskt inte om dig, tycker vi fått en bra kontakt den senaste tiden. =)

2009-04-10 @ 13:07:04
Postat av: strå

Så bra vännen! Ja, det tycker jag också! Kram på dig vännen!

2009-04-10 @ 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback