måndag 3/8

Johanna tyckte de va dags för mig att skriva blogg, så de kanske är bäst att göra damen nöjd. ;)
Men om de blir några 3 sidor lång, de vet jag inte. Haha

Har väl inte så mkt att skriva om känns de som, här händer inte mkt förutom jobba och packa, som för övrigt inte händer mkt med iaf, skiten släpas bara fram :P Rensade iaf och kom iväg med allt skit till tippen, eller de va ju inte jag som var där utan syster och gerhard, de hade fått rensa i 40 min för att jag är så dålig på att sortera allt fint, utan slänger ner allt skit bara. Men de får skylla sig själva att de inte ringde mig när de skulle dit ju. Och jobba gör jag i 2 veckor till sen har jag semester, ska bli så skönt så. =) Börjar bli lite tungt att jobba nu faktiskt.

Ja annars då? Nu har ju katrineholmsveckan börjat. var öltältet i lördags, träffade endel kändisar, jag menar alla visar sig ute som annars inte gör de så de är ju lite kul, men annars är de ju samma skit.

Börjar kännas lite jobbigt att man ska flytta faktiskt, vill ju, men endå inte, jag lämnar tryggheten, vilket jag behöver men de är fan jobbigt. Ger de en chans iaf, funkar de inte så är de ju bara att flytta tillbaka, inte hela världen. Men jag behöver nog se lite annat, är så fruktansvärt less på denna stad. Men jag tror säkert att man uppskattar den mer sen när man flyttat.

Var på dejt i fredags. men jag säger inte mer än så, får bli som de blir.

Idag kom mamma över på frukost, mysigt att äta frukost med någon. Hon kände sig ensam då gerhard och syrran åkt till göteborg idag, utan mig, fyyy! :P Hon skulle komma över på frukost imorn med, sen ska ariel lämnas på hunddagis och zizan ska klippa sig. :)

Ne, nu ska jag nog ta och läsa en bok eller nått. här kan man ju inte sitta. trååååkigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback