babbelbabbel.

Jävla rakblad i halsen, försöker undvika och hosta, för när jag hostar känns de som att någon sticker kniven i min bröstkorg. Hatar förkylning... Fick frågan, svininflensan, men nääää det är inte någon influensa!!!!

Verkar blir hemfärd i helgen iaf, mamma ringde och sa att jag kunde komma hem på lördag ist för torsdag, de behövde skjuss ut till strånsjö på lördag och sen fyller mormor år på torsdag så hon skulle väl ha lite kalas eller nått på söndag så mamma skulle skjutsa hem mig på måndag efter jobbet, men då missar jag en föreläsning, jaja får väl skriva av en snäll klasskamrat, även om man fattar hälften då typ.

Men det beror ju såklart på när de tänker hämta min lilla bebis.

typ allt för mig just nu. ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback