fredag

Jaha, tog tåget till k-holm igår. Kaffe och hemmagjord pizza hos jessi =)
Ja sen satt jag i 1,5 timme o skrev rent föreläsningsanteckningar, vid 02.00 gav jag upp och la mig.

Idag var jag en sväng till Johanna och fikade, busade lite med lukas. =) Sen upp till anette och körde lite vaxning, så skönt, inga ludna ben på några veckor nu då =) Och inte häller under armarna, lovely och slippa raka och äcklig stubb. haha

Ja, sen är de inte så mkt mer som hänt faktiskt. Väntar på mat, sen blir de tåget till Norrköping vid 19.00. Hem till vildarna, hoppas gärna på att något annat roligt dyker upp men det ser ganska mörkt och dystert ut faktiskt. hehe

Ne, bye bye. Ha en trevlig fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback