ibland önskar man...

Så nöjd med alla klappar =) Julafton firades först med pappa o familjen, sen familjen i K-holm, sen träffade jag jessica en sväng, tog oss bort till emma, emelie och bella. =)

Igår var de party, jag och cissi gick till ida. Mycket trevligt faktiskt. Och så roligt med en massa kommentarer om att folk inte känner igen en och någon sa även "är de samma emma som träffade ***, du har blivit sjukt snygg" Bara tacka och ta emot. =)

Så blev de harrys på de, inget speciellt, helt okej. Så vidare till maistro, fick mig ett sms och lite sällskap. ÅNGRAR det djupt!!! Men kanske var lika bra att få se en sida som gör att man aldrig mer vill träffa personen typ. Borde göra det enklare att gå vidare iaf. Men jag är sjukt besviken, hur kan man göra så? chockad! Undrar om de var medvetet men jag hoppas innerligt att de var alkoholen. Vet inte om det är någon ursäkt men.

och så har jag tappat min jävla mobil, inser hur beroende och låst man blir utan. Fick låna en telefon av fia så hoppas jag att simkortet kommer snabbt.

Och jag har förbannat ont i min rygg, gör ont hur man än gör, gå, stå, sitta. =( Gör inte min dag bättre direkt.

Har inte besämt mig om jag ska över till fian en sväng ikväll, vet inte om jag orkar med folk. Kanske blir en film i soffan ist, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback