Julafton

Tänkte att det kanske var dags att uppdatera efter en vecka med skrivtorka, mitt på självaste julafton är de kanske läge att säga några ord.

Jobbat sen i fredags, yey, pengar i januari, gillas skarpt. =) Men nu har jag tagit några dagars ledigt, sen jobb mån, tis, ons nästa vecka om de inte ringer in mig förståss. Har faktiskt vart riktigt skönt att jobba lite, vara lite social och träffa lite folk.

Ja annars då, igår var de jäkt med att handla in alla julklappar. Men de gick faktiskt rätt smidigt. Sen drog jag iväg till Norrköping. Firar ju med papsen och familjen på dagen i vanlig ordning och sen mamma och familjen på kvällen, så antar att jag åker tillbaka till K-holm vid kalle någon gång. För det har man ju aldrig sätt förr menar jag, kankse borde kolla på de eftersom de hör till egentligen, men jag blir uttråkad. Faktiskt.

Pappa fick en videokamera i morse så idag är de bäst att hålla sig undan :P Men jag har väl redan hamnat där på med morgonfrilla och allt. Haha

Ne fy, nu går klockan lite för fort tycker jag, vara lite social och så. Bye bye! God Jul på er föresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback