måndag

Började dagen med att försova mig. vaknade av klockan, de vet jag, men somnade väl om. Jävla pucko. Vaknade kl 07,05 igen, panik. Ingen telefonjävel har man häller, insåg snabbt att johanna och de har en hemtelefon, men vart fan då. sprang runt och letade, hittade en och den funkade :) Så hem till mamma med ziza och fort som tusan ner till jobbet.

Ja sen har dagen vart allmänt tung, allt man gjort har gått i slowmotion. Tankarna har spunnit runt. Och så glömde jag det där helvetes jävla apoteket idag oxå. bra emma, bra!

Stod och rökte utanför jobbet förut, poff hörde jag bakom mig, ja där hade man kunnat få en snö/is hög i huvudet oxå, den landa precis bakom mig, så var väl meningen att jag skulle leva iaf. :p Läskigt när de börjar töa sådär.
Precis omöjligt att cykla i all modd och ingen gångtid har man häller, låg väl nästan en timme efter i schemat men de jobbade jag ihop som tur var =)

Ja sen slutade jag jobba 16.00, hem till mor, käkade och sådär sen hem till Johanna. La mig och läste lite, somnade och så var de någon som skulle väcka mig 20 min senare, men vaknade till typ 1 timme senare, somnade om och vaknade upp 1,5 timme ännu senare. :P Behövdes, eftersom sömnen inte var den bästa inatt, somnade runt halv 3 och vaknade en gång i timmen.

Kollade in ev schema för våren, har ju kommit in på 3 kurser, att arbete drogförebyggande, samtalsmetodik och social omsorg, juridik och fältstudie, allt låter faktiskt riktigt intressant och sådant man förmodligen kommer ha stor nytta av. Men det ser iaf ut som att jag kommer gå varje fre och ungefär varannan torsdag under våren. :P

Ja, jobb imorn var de, sen måste jag plugga. ligger efter så de skriker om de. Hoppas jag får mitt simkort oxå, blir galen utan telefon. Liksom halva mitt liv var där i, mp3, kamera, sms, ringa. används ju i ur och skur, naken utan.

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback