sömnbrist.

Natten fredag till lördag = 1 timmes sömn. Helt ihjäl. Hämtade brorsan och hans vänner 03.50 från krogen, sen la jag mig, så ringde syster 04.45, vid 05.00 spydde Casper och ville sedan sova hos sin moster så låg han och babblade en stund, kl 06.00 var de dags för en omgång spyor till. Somnade väl typ 20 över och 1 timme senare kom pappa och väckte mig, skulle köra till Örebro. Och jag var ju illa tvungen att köra eftersom pappa hade vart på julfirande med jobbet dagen innan. Hälsade på syrran några timmar. =) Sen iväg till farmor i flen, där blev de mat och fika i vanlig ordning.

Så hem och iväg igen. Sen vid 22.30 kom jag till fia, bättre sent än aldrig kanske. :P Mycket trevligt, sen blev de statt. Bra till en början sen förstördes allt. Slutade med tårar och bråk. Sen hem till fian, efterfest och ännu mer tårar.

Så gick vi en sväng hem till mor och hämtade ziza "åh vad gott du luktar" hihi
Sen 07.30 gick vi och la oss. 4 timmar senare vaknade man. Försökte reda ut lite, skönt att få säga vad man känner, något man velat säga länge men inte riktigt vågat. Även om jag är ledsen, hjärtat krossat igen. =`(

Så en sväng till cissi, behövde prata lite. Så kom mickis oxå =) Tänker på dig pluttan <3 Ja så har jag vart hos fia en sväng, nu ska jag ta o plugga lite sen blir de sängen tidigt, åker till etuna 7 imorn bitti.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback