söndag kväll.

Ja vi var hos mormor och käkade förut, mysigt =) Älskar när hela familjen är samlade, med respektive så klart, eller vad säger man, ja jag anser att jimmy är en av familjen iaf =p

Först vad de pepparkaka och glögg, sen pasta, kyckling med chilisås. Mums.
Och till de efterrätt. =) Hihi

Och till råga på de blev de chips o dipp framför tv:n med mamma förut så nu ska de köras stenhårt med viktväktarna igen.

Mormor har köpt en massagekudde, hur bra som helst. Men vet just inte om den var så lämplig för mig just nu eftersom jag inte mår 100% bra, nu känner jag mig helt ihjäl, as konstig i kroppen, så de blir sängen för min del.

Kanske bäst att läsa de sidor det är tänkt att vi ska redovisa nästa vecka, det var ju jag som sa att vi skulle läsa de tills imorn så vi kan sätta igång så de är väl bäst att jag oxå gör det. Haha

Men fyy vad jag inte vill åka hem imorn. Känner på mig att de blir en hel del tårar igen, men de är väl lika bra att få ut skiten så att säga.

Ne godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

När åker du hem idag då??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback