tisdag.

Ja igår kom jag till Eskilstuna igen, var på något sett en lättnat att komma hit och se att han inte var i lägenheten. Hände inte så mkt annat, läste en massa kurslitteratur.
Sen i vanlig ordning kunde jag inte sova, kl var säkert 4 innan jag somnande, och till råga på allt höll jag på att döö av klåda, så kl 02.00 stallde jag mig i duschen, fattar inte alltså, så fort jag använder barnolja blir jag såhär, konstigt att man inte ens kan använda en sådan produkt som borde vara mild och skonsam liksom.

Idag hade jag tänkt vara duktig, göra hemmagjord pannbiff, potatis och sås, baka saffransbullar och så men just nu känner jag ingen lust eller ork för de alls. Måste väl ta mig en sväng till affären iaf så får vi se vad som händer, kanske har mer lust och energi imorgon. Då tror jag även att de står städning och tvättning på schemat faktiskt.

Jaja, läsa lite kanske så får vi se vad som händer under resten av dagen, kanske uppdaterar en sväng ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback