vill sova.

Fick inte så mkt sömn inatt häller, låg och prata med syrran till typ halv 1, sen somna jag som en stock, vaknade vid 4 igen av att lampan var tänd, sen kl 06.00 ringde klockan. Inge roligt att gå upp.

Ja, mamma blir inte av med oss. Nu bor alla hemma igen, eller ja inte jag ännu, men snart så. Undrar om det är någon jävla epedemi på dumma killar just nu? Har för mig att de varit såhär tidigare, kanske nå virus som går? =(

Åkte till etuna, skolan. Dööö trött, orkade knappt hålla ögonen öppna, fick verkligen kämpa och svårt att konsetrera sig på föreläsningen, och vi har en lärare man verkligen måste lyssna på ordentligt, han är från spanien, så pratar i 380 och så. Inte de lättaste, sen efter de blev de att prata ihop sig om redovisningen på onsdag, fyy jag längtar inte alls kan jag ju säga.

Jo och ja, cyklade till skolan imorse, kände hur trögt det blev att cykla, insåg sen att de var punka, jävla grus. Så de var bara att traska hem, trött, hungrig och grinig. Jag är så fruktansvärt känslig när jag inte får mat eller sömn som jag ska.

Hade tänkt att ta en powernap men så blev de ju inte häller, prata med Makkan i telefonen, sen ringde Gerhard och då var de dags att åka, ja jag är påväg hem till k-holm igen :P

Kanske ev ska med makkan och lämna Tyson på torsdag, får se, många timmar i bilen, men jag saknar honom och ställer gärna upp som sällskap. Han kan man verligen prata om allt med, och han drar ner mig på jorden ibland, får mig att tänka lite annorlunda, inte i mina gamla dumma tankemönster.

Jaja, nog om de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback