back.

Im back. :P

Kom på att jag glömde säga att jag vaknade imorse och hittade en demolerad astmaspray, då är man lagom glad på sina djur. Tur att de var pulmicorten som jag hade en till av. Morr. Och ziza hade dessutom kissat på köksmattan, sur jag blir då. Och det är bara dummheter. =(

sen var jag som sagt och jobbade. Hem, pluggade lite, kollade klart på filmen, sen blev de en 2 timmars promenad med ziza, cissi, petter och beatrice (men hon låg i vagnen och sov hela vägen) :P Så gick jag o cissi hem hit o drack lite te.

Sen var de käk hos mamma. Och efter de var de fotografering av ziza och ariel. De blir nog bra de där. Får hem provbilder om ca en vecka. =)

Och så blev jag dödstrött. Sov en liten stund, 1,5 timme :P

Ne, gordon på tv. Måste man ju se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback