Du är ett glashus och jag är en sten.

You cant feel anything that your heart dont wont to feel.

Ja, igår så jobbade jag. Sen blidde de långpromenad med mamma, gerhard, ariel, marie och tex, ziza och jag såklart. Va ute i skogen och gick i 2 timmar. Härligt. Så blidde de kaffe och färsk fralla på de. :P

Sen hämta jag ljusen och var iväg och handla o lite så, dammsuga och sen kom cissi över. Satt här o drack kaffe, sen hem till mamma o käka. Ja, så hände de inte så mycket mer.

Ja, de känns så himla bra. Ja, kan inte förklara. Men nått är de. Tänker inte bry mig om vad folk tycker. Ingen har nått med de o göra.

Nehe, göra sig iordning kanske då. Ner på stan med jessi, de var ett tag sen man såg henne, nästan en vecka. stackarn har ju legat hemma sjuk :(

Händer ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Jessi

ja, och nu när jag äntligen känner mig pigg, ja då jäklar ska du må dåligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback