fredagkväll

1.Vad heter dem de är mest synd om i skogen?
2.Varför kan inte hjortar ångra sig?
3.Vad heter brandmännens skor?
4.Vad är en groda utan ben?


Middag hos fia med jessica och fia. Supertrevligt. Och mycket gott, hasselbackspotatis, kycklingfile med fetaost och sallad. Mums. Så kollade vi på lets dance och Hjälp. Nått jag måste fortsätta titta på. skratta så tårarna spruta, vin i näsan och ja, vin var nära på att fara överallt men lyckades svälja. haha. De där lät illa. Men :P

Sitter nu hemma, jessica ska väl snart iväg och jag ska hoppa i säng. Jobba 9-14 imorn. skönt. Får se vad som händer sen, vet inte riktigt om jag har lust med det som är planerat, ljusparty. De andra ska ju ut sen och jag ska jobba på söndag.

Jaja....













1.Myrstackarna
2.gjort är gjort
3.lågskor
4.hopplös

Kommentarer
Postat av: Jessi

jag drog ett par skämt för johan inatt, han tyckte jag var usel.. hahah! dom var ju skitroliga ju ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback