fullt ös.

fullt ös. Upp 06.30, fix, frukost, rasta hund och starta tvätt, sen en promenad till jobbet. Jobbade 2 timmar, promenad hem. Fortsatte tvätta, började plocka lite grann sen bar de iväg till flen. Åkte till bibblan där för att kolla om en kurslitteratur fanns, den fanns men var utlånad, tills imorn. En vända till innan nästa vecka då. Om den nu kommer in imorn.
Så passade jag på att hälsa på min kära farmor, hon hade besök av min farfars brors fru. Så vi satt där och bubbla lite, kollade på kort och sen fika. Så bar de av hemmåt igen.

Hämtade hund och lämnade bil, gick och handlade lite, hem och fixa tvätten, städa och då menar jag storstäda. Så kom emmsan oxå, bjöd henne på lite mat, testade någonting nytt... Blev pressad potatis med dillqourngryta. Riktigt gott =)
Så bubbla vi lite och så. Sen blev de konsum en sväng till, duscha, vikt tvätt, bädda rent och diskat och så.

Nu sitter jag här och ska plugga lite tänkte jag, bäst att passa på när man har energin till de. Men de är inte långt ifrån snark just nu. Haha. Tror knappt jag setat en minut idag :P

aja. inte tid med detta. Bye!

Kommentarer
Postat av: Jessi

fyfan vad man känner sig dålig när man läser om din dag.. jag har legat i sängen heeela dagen. och en liten stund i soffan! blää för att vara sjuk! =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback