hallå hallå

Ja, direkt efter att jag gjort mig klar vandrade jag hem till mamsen. Gick ut med ziza och Ariel. Kollade runt lite på nätet, ringde lite samtal och så. Sen gick jag ner på stan o mötte jessi. Vi gick till bibblan, skulle se om jag kunde hitta lite studielitteratur så att man slipper köpa allt. Men de fanns inge inne, fick beställa lite och sen får jag nog räkna med att köpa en eller kanske till o med två stycken.

Ja så drog jag med jessica i alla möjliga affärer och så kom emma w o hämta upp oss. Bort och köpte islatte (de heter väl så?) ja och sen så blidde de en sväng till hund och fritidsbiten, beställde tid till ariel och ziza för fotografering den 19:e =) Kostnadsfritt och så får man hem provbilder och får därefter bestämma om man vill beställa något. As bra ju.

Ja sen blidde de en sväng till djulö och tog en cigg. Sen hem till mamma, åkte iväg o gick ut med hundarna, så har jag väl typ setat här, vart en sväng till konsum oxå.

Ja, de var väl typ allt för mig idag. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jessi

islatte stämmer bra det ;) jag var tvungen att köpa en till förut! haha. muuums..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback