det ska ni veta.

Vaknade med lite ont i halsen o sånt, går bara om och om. Så åkte vi till skolan, haft redovisning. nervöst. men de gick ju. Erik var lite besviken på vårat framförande då han hade förväntat sig nått högre eftersom vårat arbete var så bra :P Så nu är första kursen avklarad, godkänd. Underbart =)

Sen blidde de käk hemma hos mamma. Och nu sitter jag här. Känner mig glad och full av energi, tänk om de kunde hända nå kul då.

Satt och pratade om blogg förut. De hade en sån negativ syn på de där med blogg, berättade att jag hade en. Men de var bara ett sätt att vilja synas på. Är de verkligen de? Man lägger ju liksom inte ut hela sitt liv här, och de är ju typ ens närmaste som läser bara. är de verkligen ett sätt att få andra att se en på? ne jag vet inte riktigt om jag håller med om de. Jag gör nog de mest för kul och för min egen skull. Inte för att jag vill att andra ska se mig.

Så sa S : Vi är så bra i våran grupp. Alla är så mysiga och alla pratar.
Och då sa jag: ah alla förutom jag som inte säger så himla mycket :P
Då sa C: Men du säger ju saker som är relevanta och inte pratar en massa gagga.

Och då kom jag och tänka på, att sån är ju jag. Jag är ganska tystlåten av mig, de är jag ju alltid. Men säger saker när jag verkligen tycker någonting är viktigt o så. Ja. Så de kanske trotts allt inte bara är negativt att vara tystlåten? Pratar ju inte en massa onödigt trams liksom.

Så kom jag och tänka på en annan sak. Känner mig så glad. Jag har börjat skolan, ett nytt kapitel i livet, ett ljus. Jag trivs verkligen där, alltså man känner sig glad när man ska till skolan, man kommer upp på morgonen osv. Helt annorlunda mot jobbet där man inte alls ville till oså. Men samtidigt är de ganska mycket dötid, eller liksom man har inte skola varje dag och dagarna kan bli rätt ensamma och tråkiga när man går hemma såhär oxå.

Jag skulle behöva få in lite rutiner på mina dagar. som jag vill ha de, ut på en långpromenad med ziza på morgonen, frukost och sen plugga några timmar så har man hela dagen på sig att göra saker sen. Ja, de vore nått att sträva efter :) Hihi.

Ne, slut på onödigt babbel. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback