lätta lilla hjärtat.

kom och tänka på en sak efter konversationen inatt.
Var bara ett sätt att förbättre någons ego, de känns ju självklart när man får höra nått sånt, tyckte ju om personen mycket. :( Bara en av alla....Men samtidigt väldigt skönt att prata med någon om de, som känner människan och vet hur han fungerar. Då känns de lite lättare och att man gjorde rätt val att säga upp kontakten och att sist var ett stort misstag. Väldigt stor misstag, hade jag vetat allt jag vet nu hade de defenetivt inte hänt. Men man lär sig väl av sina misstag eller?

jaja. ville bara få ur mig de. :P

sitter för övrigt och försöker få ihop en redovisning. hate this. Vet inte alls hur jag ska få ihop skiten så att de låter bra. :P

Mina djur hittar för övrigt på en massa hyss hela tiden :P Måste hålla koll på dem så att de inte hittar på en massa. Snor saker oså. haha. Men jag älskar dem endå. Tänk om man inte hade dem, vad skulle man ta sig till?!!

 None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback