onsdag

jahapp. igår norrköping hos busfröna. :P Ja de är verkligen vilda. Haha.
Blev ingen linköping, men fick sällskap hit ist. Mys! =)
Ja, gick upp vid 9 imorse, la mig på soffan och så ringde mamsen och påminde mig
om att jag skulle träffa dsk för deligering, hade totalt glömt bort de. Så åkte bort till mamma
på jobbet, lämnade av henne och åkte bort till upplandsgatan. Så kom eva in och hälsade, kul o se henne. =)

Efter de åkte jag ner på stan, de hade fått in mitt recept på salvan så nu slipper man känna sig torr o jävlig. Haha
Hem, städa, laga lite käk, tvätta. Så åkte jag och hämta mamma. Hem dit och käkade och sen hem.

Har pluggat och är snart klar med målet jag hade för idag, så de känns bra. För jävla svårt att ta tag i det.

Ne, fortsätta kolla på Greys anathomy och plugga klart, sen är de dags för sängen. Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback