The truth hurts and a lie´s worse

Hm. Ja igår var de mys med jessi och memme. =) Men sen kom emma, bella, jossan och emma. Så de blev inte så lugnt, men men. Sen drog allesammans. Och jag följde med emelie hem efter en stund. Stannade och pratade lite med fian =) Ja de var trevligt måste jag säga, förutom vissa undantag, blir så trött, men jag tänker inte hålla käft, känns de inte rätt så säger jag ifrån, så får väl alla tycka vad de vill, men de är väl de man kommer längst med har jag lärt mig. Och det gör ju att jag slipper älta och bygga upp ilska.

Ja snart kommer busfröna. Har planerat denna dag/kväll lite. Först ska vi ut i friska luften och leka en massa. Sen handla lite gott. Göra lite mat och sen mysa i soffan. Sen är de sängdags för gossarna. Hihi

It tears me up
I try to hold on but it hurts too much
I try to forgive but it's not enough to make it all okay

You can't play on broken strings
You can't feel anything that your heart don't want to feel
I can't tell you something that ain't real

Oh
The truth hurts and a lie's worse
How can I give anymore when I love you a little less than before

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback