torsdag

Igår var de skola. Klok - studieteknik föreläsning. Kul, intressant och en hel del bra tips.
Sedan bar de av hemåt igen, pluggade och sen bar de av till Norrköping med Jessi.
Hälsade på syrran, fullt hus :P

Marigt att åka därifrån. :´( Ja, väl hemma i stan gick jag över till emma och emelie och tod ett par öl.
Sen hem, men fick inte sova för de :P Väl när de var dags, så vakna jag iaf 500 ggr av en katt som skulle jävlas. Suck.
Inte mycket sömn inatt.

Trodde inte men M ringde faktiskt och  väckte mig imorse :) Bra start på dagen :P
Men jobb 8-10, sen hem, Prata lite på msn. Jobbigt. Kände att de va lika bra att säga som de är, för min egen skull. Men denna gång känns värre än någonsin, de har ju känts så himla bra. Han är en bra kille, trotts omständigheterna. Men att jag går här och vill ha mer, är inte rätt mot mig själv. Jamsar med bara för att få vara i någons närhet. Men de som känns bra, han är en mogen kille, inte som alla andra som blir rädd och drar svansen mellan benen och drar. :) De känns som att det nog kan vara en vänskap som varar.

Orkade inte hålla mig vaken, så sov en stund. Sen hem till mamma och käkade, och sen iväg och handla på willys. Fick mig ett telefonsamtal som vara en stund, usch vad jag kommer sakna människan. Kommer ju typ inte kunna prata på över en månad känns de som. Men kanske lika bra de? sortera upp mina tankar och försöka tänka på mig själv.

Men de är inte så jävla lätt när allt känns skit just nu. Ingenting vill och är som de ska. Ja efter att ha varit och handlat iaf så gick jag hem och sov några timmar. Orkar inte känna. Men inte så mycket som blivit gjort idag inte. Vaknade, dammsuga lite och sen gick jag och mötte fia. Setat här och snackat lite, sen blev de en dusch för min del. Plugga lite har jag lovat mig själv att göra innan de är dags att sova iaf.

Jaja. Imorn ska jag sova ut! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback