fredag

Ja idag är de svinkallt. Har väl vart hemma ca en timme och jag är fortfarande frusen o jävlig. :S Trodde jag skulle avlida på jobbet, men maria var snäll och släppte hem mig tidigare,

var btw och hämtade mina andra glasögon idag, slog mig att jag inte använder dem när jag ska. Haha. Har inte använt dem vid tv tittande som jag borde, men nu ska jag =)

Fick ett sms idag, och började fundera. Träffar man en tjej som man trivs att umgås med kan man fråga om man ska hitta på nått och på så sätt skaffa nya vänner, men så fort de gäller en kille måste man genast vara intresserad tydligen. Varför kan man inte trivas i en killes sällskap utan att känna något tydligen. Man behöver väl för sjutton gubbar inte vara kär för att vilja umgås med någon. Men de känns som de när man alltid får "Ja men bara som vänner" Jag är defenetivt inte kär, bara nyfiken på människan och då inte på något specifikt sätt, känns bara som att de skulle kunna vara en människas sällskap jag skulle trivas i. GAH!


Ah men jag beslutade att detta år ska bli ett år utan rädsla och ågren för allt. Man lever bara en gång och måste ta chanser. Vilket jag ska göra och gjorde igår. Jag hoppas jag kommer in på skolan så jag kommer bort.

Kom hem och ett brev låg innanför dörren, fick MVG på kursen jag gått under hösten. Känns underbart bra!

Ne, filt och soffan ett tag. sen får vi se. Funderar btw att kanske dra ihop en fest på trettondagen om de är någon som är intresserad dvs.? Och statt är stängt under januari så efter trettondagen kanske de kan bli en vitmånad? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback