fredag/lördag

Igår var de inskolning. Trivs mycket bra. Blir nog förhoppningsvis sommarjobb där (som jessi sa: hur känns de och vara sommarjobbare igen), så stor skillnad mot hemtjänsten. Även om jag kommer sakna mina kära arbetskamrater,

Sedan blidde de en tripp till norrköping, till johanna, martin och lukas. Gudomligt söt. Så glad för eran skull. Men hade verkligen inte förväntat mig att de skulle kännas så som de gjorde. Man kan ju liksom inte låta bli att tänka, men var verkligen inte förberedd på den känslan, så ursäkta min tystnad.

Ja, vad hände sen då. käk hemma hos mamma och sen film o vin med jessi. Otroligt lugnt.

Idag var de jobb 16. - 20.30. Sen mötte jag upp jessi, hem till mamma en stund och nu sitter vi här o glor på film. Otroligt lugn och skön helg.

Imorn blir de skogen och jobb 16 - 20.30... Och vara riktigt nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback