kortslutning.

what a day, what a day. Riktigt hårt att ta sig upp imorse. Men de gick. Tåget med de 2 andra katrineholmarna, och mötte upp de andra på skolan. Satt med grupparbetet fram till 12. disskuterade en massa, ganska roligt, de är så öppna och man kan verkligen prata öppenhjärtat med dem. Men ett tag kom vi in på ett känsligt ämne, jag borde verkligen ta tag i alla de känslor jag har, för tydligen ligger de där och så fort man börjar att prata om det känns det så fruktansvärt jobbigt. Måste ta tag i det och börja bearbeta. Men de känns skönt att de faktiskt är så snälla mot mig, jag är ju trotts allt 21 och resten i gruppen är över 30 iaf. så de har lite mer erfarenhet.

Men men, sen var de iaf hem till mamma och gå ut med ariel och ziza. Ariel stack efter en katt och jag flög efter som en vante och försökte bromsa, trotts att jag tryckte ner henne på backen och stog där och gapa och gorma på henne stack hon en andra gång. Tur att man är stark iaf så att man lyckas bromsa henne, för hon väger trotts allt nästan lika mycket som en annan, så de är en riktig match. Tro mig, jag var inte glad på henne, dessutom hade hon av två nageljävlar på mig, långt ner dessutom. ONT!

Hem, käkade och så sen bar de iväg till jobbet. Gick faktiskt väldigt bra själv första gången. Men min hjärna hänger inte riktigt med idag. Råkade orsaka översvämmnin i badrummet, så fick stå och vaska en vatten. Och sen när jag skulle koka kaffe så glömde jag hälla i vatten, upptäckte att de lukta bränt efter ett tag. Haha.

Ja, de behövs ibland, lyckorus.


Nehe, sova snart kanske. Imorn kommer de vara mycket. skolan först, sen är jag hemma i k-holm vid 3 igen och sen ska jag jobba på hemtjänsten 16. - 20.30. Måste tacka ja till allt som går nu, orkar inte leva som en fattig kyrkråtta, :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback