loose control.

ja igår fick jag pröva på att vara vikarie. jobbade i laggarhultsgruppen. Känner inte brukarna, hittar inte gatorna och så de där med insatsregistreringen. Skulle sluta halv nio men kom inte från jobbet förnst vid 9. Haha. Lyckat.

Så när jag kom hem var mamsen här, pratade och sådär. Sedan snodde hon med sig fisen hem. Så kom emma förbi. Mycket att prata om :P kom väl ut lite väl sent på harrys kankse. Men de var riktigt roligt igår faktiskt, oplanerat o så. Förutom att en människa befann sig där, och när emma gjorde entre stack han illa kvickt. Haha. JÄVLA TÖNT!

Men idag är de mindre roligt. BAKIS. var nere på stan förut, inne på apoteket börja de flimmra för ögonen, kändes som antingen ligger jag på backen snart eller så spyr jag, så de var bara att rusa ut i friska luften. Att jag aldrig lär mig att dricka vatten innan jag lägger mig, vet ju att man mår 10 gånger bättre efter de.

Ja, annars då. någon borde ha riktig ångest idag. Men jag gör de som faller mig in, kan inte tänka på alla andra hela tiden. inte mina problem. Men de är ju klart, jag är en människa som tänker på andra människor så självklart har jag själv lite ågren idag. men men.

Ljusparty ikväll, och bella hade varit gullig och gjort lite efterätt så jag kan bjuda på ikväll. Skönt att slippa baka något =) Måste dra ett sta med snabeldraken, zixten tyckte tydligen attt han skulle leka med torkade blommor i hela lägenheten inatt. :S haha. Sen dusch o så, borde vara klar till 5 så bäst att lägga på ett kål. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback