underbar dag.

Jaha, ett litet inlägg här då, händer ju inte allt för ofta, men ibland så. =)

Idag har de vart full rulle, gick upp vid 10, käkade frulle och gick en promenix med ziza, sen blev de städning, lite rensning, ja iaf en början till flyttpackning, sakta men säkert :P

Så blev de en tur ut i skogen med mamma, hundarna, anette och isabell och så kom agge och philip en stund oxå. :)
Hem, slängde ihop en paj och så kom cissi på kaffe. en dusch och sen iväg till fian på lite käk, fetaostfylld kycklingfile med hasselbackspotatis, så JÄÄÄÄÄVVVLLLAAA gott om jag får säga så, och så överraskade jag fia med blåbärspaj och vaniljsås, även de gott :)

Sen hem, och så kom M och tyson förbi, hundarna lekte lite och så blev de en kopp kaffe, var ju på tiden men som han sa "var bäst att åka annars hade man fått skäll" kan du ge dig på ;) Var ju ett tag sen man såg grabben. Men alltid lika kul när de händer.

Nu ligger jag i sängen men är väl bäst att försöka sova lite, förstår inte, har blivit en riktig nattsuddare. Inte bra inte bra.
Imorn är de jobb som gäller, måste ringa veterinären eftersom jag har en katt som snuttar på min hund så hon har börjat producera mjölk :( och ringa vårdcentralen, måste verkligen kolla vad de är för fel, mår skit hela tiden. Funderade på de igår, var så länge sen så jag kommer inte ihåg hur de känns att må bra, slippa känna sig så hängig som jag gör hela tiden, åker ju på förkylningar titt som tätt och någon körtel är svullen, eller om de är halsmandlarna. Får se vad de säger.

Och så vill jag ha min nya telefon, blir knäpp på att vänta, eller som Mickis sa när hon var liten "Jag får ont i magen av att vänta!" Haha, sött.

Ne godnatt. bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback