äntligen sommar.

Ja helgen var de ledigt, mormor, hennes väninna och kusinen var nere =) skrev lite andrahandskontrakt o sådär =) shit nu börjar de verkligen närma sig. Så i fredags blev de käk, tacopaj som var väldigt omtyckt, lovade mormor att de skulle ligga några st i frysen när hon flyttar hit :P så var fia och cissi med oxå, så trevligt så.

I lördags åkte vi till vännevad och badade, hundarna sprang lösa, helt underbart. Sen blidde de ut till sågmon på lite grillkväll, så mysigt så. =) och statt på de. En massa oväntade samtal som gjorde mig väldigt glad iaf.

söndagen, ut till vännevad när mormor och co åkt, men mkt folk där så vi vände hem igen. Sen hände de inte många knop mer.

Idag har de var jobb, var en sväng till nyponet och efter jobbet blev de massage hos markusmassage, så duktig och trevlig :) längtar mindre tills imorn kan jag ju säga, lär ha lite ont. :P Men skönt var de och de ska väl ge resultat förhoppningsvis. Så blev de kaffe och glass med jessi =) så till öb med Gerhard, köpte mig lite hönsnät till balkongen, så nu känner jag mig verkligen som en fånge :P helt instängd. Haha

Så var jessi här en sväng och lämnade lite saker, blev en cigg och lite skitsnack som vanligt =)

Ja så har jag skaffat mig träningskort på friskhuset, =) forma kroppen lite och kankse få lite styrka i mage och rygg, slippa smärtan.

Ne nu blir de fan sova, jobb imorn. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback