barnpassning.

Ja igår kom casper som sagt. Trevligt. Och de är ju såååå mycket lugnare att ha en ist för båda ungarna, som natt och dag =) vi var en stund hos mamma o käka och hoppa studsmatta, sen gick vi till konsum och handla lite gott, så blev de filmmys =) Mindre lätt och konsentrera sig på att kolla på film när man har en 5 åring som sitter bredvid och frågar varför gör han så? hela tiden :P Vi gick och la oss ganska skapligt.

Idag käkade vi frulle och så, och när de var dags för tandborstning hittade casper min nagelborste och frågade vad de var för någon stor tandborste :P förklarade för honom att de var en nagelborste och han ville prova. Drog ett drag och stod och funderade - Blir jag tjej nu? frågade han. Ja sa nej de blir du inte, -jaha så jag är fortfarande pojke. Haha sköning där. Inne i någon tjej och killperiod, allt är antingen tjej eller killgrejer. Haha

Ja sen åkte vi till norrköping till pappa (som för övrigt fyllde år idag, grattis pappsen!)  där var de full rulle som vanligt, fika och käk :)

Nu sitter jag hemma här och de är så tyst och lugnt, kan höra en knappnål falla :P

Ja, jobb imorn. bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jessi

du är en dålig bloggare må jag säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback