dålig.

Lite dålig uppdatering här tror jag, men jag har bara inte orkat. Har varit rätt mycket endå.

Systers student =) Jobb och så.

Nu har jag varit ledig i 2 dagar, skönt så. Men igår vaknade jag upp förkyld och jävlig så låg mest, men de har ju givit resultat eftersom jag är pigg idag :) Så var jag hos tandläkaren oxå. Inga hål förutom ett gammalt på en visdomstand, de ska göra en lagning så länge tills i höst då den ska bort =) Och idag var jag tillbaka dit till tandhygienisten, även där fick jag beröm för att de går bättre med mina tänder, kul att de ger resultat.

Blir så himla sugen på rixfm festivalen när man ser de på reklamen, men jag har bestämt att den 20:e aug så blir de party i norrköping med rixfm festival =)

Mycket som hänt på en vecka men jag orkar inte skriva allt :P Haha.
Ne nu ska jag kolla lite på tv:n och ta hand om disken. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Är också sugen på rixfm festivalen. Har varit det ett bra tdag nu :P

2009-06-11 @ 20:14:37
Postat av: Jessi

vi måste hitta någon som vill hämta då.. dit kan man ju ta tåget men hem blir lite svårare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback