how does it feel

Jobbat lite idag, sen hem och städade lite. Men har dammsugningen kvar, ta den nu eller imorn? vet inte vad som är bäst, kommer ju endå se lika dant ut imorn, men de kan vara skönt att få de snyggt och rent. :P

Ja sen var mamma, mikis och jag nere på stan och kollade på alla studenter. Grattis =) Alla kompisars syskon tar ju studenten och min syster gjorde de förra veckan. :) Tänk att de har blivit stora de med. hihi
Men tyckte nog att de bara var en vagn som höll måttet, haha. Lätt bra musik och röj.
Hörde en låt jag fastna för, klaas - how does it feel (partyyyy!)

Ja, och nu sitter jag här, väntar på att ett busfrö vid namn casper ska komma. Gah jag hatar att vänta. Men de är påväg iaf. =)

Jävla halsbränna jag blir tokig.

Jaja, allt för mig. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback