inte meningen.

Känns som att de inte är meningen att de ska gå bra för mig. suck!

Jaja, imorse drog jag och jessi till etuna igen, hämtade tentan, tyckte nog allt thomas bedömt det konstigt men men blev ju godkänd iaf. Sen till fastighetsuthyraren (?) och skrev på kontrakt, två betalningsfria månader juni juli, fan så nice. =)

Sen bar de av hem, hämta mamma, ut med hundarna, hem och käka lite, vilade en stund sen jobba 16-21. Gick ju bra de, lite och göra iaf.

Ja och nu sitter jag här och grubblar som vanligt, känns så jävligt, inga pengar att köpa present till syrran nu när hon tar studenten =( Usch.

jaja, dags för sängen snart, jobbelijobba imorn 08.00 - 14.30 men såg att jag hade två städ, blää!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback