lite uppdatering.

Sitter här och muttrar över att alla är så jävla dåliga på att uppdatera sina bloggar, skärpning!!!
Men så kom jag att tänka på att jag kanske borde uppdatera min ist för att gnälla på alla andra :P

Ja, imorn jobbar jag min 8:e dag i sträck, sen får jag 2 dagars ledigt. Välbehövligt.
Annars så händer de inte mkt i mitt liv, känner mig ganska nere, mest pga smärtan i ryggen och magen som en ballong, ont och illamående så jag tror jag ska avlida. Tror tamefan att jag har magsår eller nått? Ska kollas upp iaf, den saken är klar. Och jag vet vad många kommer tänka, men icke, de är jag 99% säker på.. :P

trött och bitter. Jobbar och sliter.

Men idag var emelie och klippte mig, så fruktansvärt nöjd, så duktig tjej verkligen! =)
Och så har jag ordnat med lite träningskort.
Så blidde de en tripp till djuveholmssjön med fia, cia och ziza. Ja, ska väl sova nu är de tänkt, dödstrött. Kommer förhoppningsvis sova gott inatt. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback