tisdag

Jaha, då har jag jobbat i 2 dagar då, bara ett x antal jävla dagar kvar. Äsch får försöka tänka positivt, pengar. Och nog allt finns de ljusglimter oxå, då man får komplimanger som världens sötaste små öron eller när en tant ropar puss o kram åt en när man ska gå. Haha. Då förstår man varför man jobbar och står ut. :P
Ja och så får man ju lite motion igen, skönt att börja röra sig, lite för mycket stilla sittande när man pluggar, iaf vad vågen talade om för mig :(

Ja annars då. inte mycket faktiskt. tråkväder idag.

Ja och jag förstår inte riktigt hur man kan skriva en sådan sak och sen inte svara på det, de är faktiskt inte schysst :( Blir faktiskt väldigt orolig, tråkigt att du inte kan se att jag faktiskt bryr mig om dig, så pass väl till och med att tårar kommer fram. :( men men, vad gör väl de.

en positiv sak aif... 3 ringde idag och meddelade att mina abbonemang snart går ut, de ena sa jag självklart upp eftersom jag inte använder de, var tvungen att ha en ny telefon så därför fick de bli så. Och de ena skulle jag få kundrabatt 20% på, så kommer betala någonting på 470 ist för 599, så där sänkte jag lite kostnader iaf. :)

Imorn blir de förmodligen, förhoppningsvis etuna om jessi följer med. skriva på kontrakt på lägenheten och hämta en tenta, som de för övrigt kunde skicka hem igentligen men de fick ínte jag någon information om :( morr.

sen jobba 16-21. bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback