break me down.

Jaha, igår. Först var de kurs, för de nya systemet för vikarier. :) Låter helt okej faktiskt. Sen drog jag och emelie till flen. Skulle lämna en bok på bibblan men fick låna om den som tur var. :) Så passade vi på att ta en fika hos farmor. :)
Ja, så var vi hemma hos mamma, tog lite o käkade och gick ut med hundarna.

Sen blidde de willys med Gerhard och Agge, och till apoteket för att hämta ut bricanyl som lövåsen lovade att fixa med en gång, ah säkert, den fanns inte där så de blidde ingen medicin för emma.

Sen blidde de städa för fulla muggar här hemma, och så laga lite mat hemma hos mamma. Och sen kom jessi hit, drack lite vin och snacka skit, mycket trevligt =)

Idag... Skulle, men han inte så långt. Åkte bort till och träffade dessan, alec, johanna, lukas och emma =) Sen tog jag och ziza en promenix hem. Och jag hatar denna jävla FUCK VÄRLD! Gick förbi 2 killar, jag var ensam där i närheten med dem och de är tvungna att tala om högt och tydligt vad de tycker o tänkert (där kommer tomaten på igång) fick jag slängt i ansiktet på mig. Ja, de gör ju verkligen att man älskar sig själv mer menar jag. Jag orkar inte se ut såhär, det är äckligt. Jag är äcklig!!!!

Ne, duscha. Bye!

Dead by april - losing you
30 seconds to mars - The kill

Kommentarer
Postat av: Jessi

du är inte äcklig kvinna!!

Postat av: Emelie

Emma, du är inte äcklig. Det vet du mycket väl. Tack för Fredagen hade mycket trevligt. :)

2009-03-15 @ 15:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback