FREDAG

Jaha, fick order av Johanna att skriva blogg så är väl bäst o göra de då ;)

Igår var de seminarie i skolan på em, inte mycket att ha kan jag ju säga. Men men.
Sen var de käk hos mamsen, fisk, inte min stora favorit men de va gott. Efter de hände inte mycket alls, la mig rätt tidigt, dödstrött.

Idag var jag med sandra nere på bibblan o pluggade lite. Inte för att vi fick så himla mycket gjort men endå. Så blidde de lite ärenden på stan. Och så hem och plugga lite till. Går lite långsamt för damen här tror jag. Men jag är trött, kanske skulle ta o vila en stund o sen fortsätta.

Håller även på att göra godis till ziza, torkar blodpudding i ugnen. De är populärt, de kan man ju göra allt för ;p
Ja och för övrigt har jag fått plats i agility och lydnad nu till våren, ska bli så skönt o börja träna med damen igen. och som tur är börjar lydnaden innan agility så att man kan få lite ordning på henne :P Agility ska blir riktigt roligt, tror minsann att de passar henne väldigt bra. =)

Ne, annars idag då? Mat hemma hos mamma, plugg och sedan kanske någon film med jessi. Jaja. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback