måndag

Ja, ingen promenad för mig imorse inte. Dödstrött. Kändes som att jag inte hade sovit nått när klockan ringde. Gjorde mig iordning och så, sen bar de av till skolan.

Upptäckte att fan vad man är i behov av vanor, imorse var inte tåget på perrong 4 som i vanlig ordning utan perrong 5 och jag blir genast nervös. Haha

Så var de föreläsning. Och så tillbaka till stan. Ganska djupa och lite halvjobbiga samtalsämnen med damerna, känner mig ofta väldigt känsloladdad när man pratat med dem, de säger så klockrena saker som verkligen berör en på många sätt. En sak handlade om ansvar, alltid varit den duktiga, tysta, lugna goa rara, men någon stans där inne finns tomheten. Aja.

Sen hem o donade lite, käk hemma hos mamma och sen hem och skulle plugga. Hm. De är väl inte förnst nu jag börjat plugga typ. Haha. Ah men är man inte fokuserad är de ju ingen ide, och jag har verkligen inte varit fokuserad. Usch. Ska de behöva kännas såhär? Jag vill må bra!

Jaja. inte tid med detta. natti natti eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback