njuter.

Jaha, tog mig upp tidigt imorse, eftersom de var en katt som klöste sönder mina fötter. Morr. Men vaknade ju av ett härligt väder, solen sken klockan 6 på morgonen, lovely. Vid 9 var de dags för en långpromenad med mamma, gerhard, ariel och zizan. :) Sen lite te o så.

Fick ett sms från herr M, som undrade om jag fortfarande ville åka utomlands i år, tjatade väl lit förra året om de :P Klart jag vill de, fan vad kul de skulle vara. =)

Ja, och så har jag ringt och beställt tid för akupunktur =) Bäst o börja innan pollensäsongen börjar. Men så satt jag o räknade på mina utgifter denna månad, blir knapert. Och till en början sa hon ju 2 ggr i veckan, 320 kr per gång. De är de ju klart värt, men.... Kankse någon av mina päron kan hjälpa mig, de är ju trotts allt de som gjort att jag fått helvetet. Haha
Ne nu va jag dum, men lite sanning ligger de ju i de.

Nehe, dags för en promenad bort till svängin. Till johannas mamma o ta en fika med johanna som sitter barnvakt. Ut i de vackra vårvädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback