onsdag

jaha. Måndags, jobb, de gick väl ganska bra, råkade hamna i fel hus och virrade runt lite men men :P

Tisdag, helt obegriplig föreläsning. Ibland blir man verkligen inte klokare av de där. Men men. Sen hem, storstädade sen kom emma w och jessi förbi sen hem till mamsen och käkade. Efter de gick jag och mötte Johanna och Lukas, skulle titta på lägenhet så jag följde med. Efter de var de hem och fikade lite med, jessi, emma w, johanna, emma och så kom emelie förbi en sväng oxå. :)

Ja, sen fick jag för mig att jag skulle ut på en liten roadtrip mitt i natten :P Mys. :) Kom hem idag vid 18.00 typ, käkade kålpudding hemma hos mamma sen mötte jag upp Johanna, Lukas och emma, hem till mig och så kom jessi förbi oxå =)

Nu sitter jag och muppen här o kollar på CSI, men snart dags att sova. Ska försöka ta mig upp skapligt imorn, seminarium 13.15 - 16 imorn. Hela dagen förstörd med eftermiddags tid, därför jag vill komma upp tidigt så man hinner med lite.

Jaja. Natti natti gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback