söndag.

Kvällen igår då, blev på bättre humör iaf. Lånade bilen och for iväg till norpan. Träffade pappa, annmari, casper hugo och sen annmaris föräldrar som jag inte träffat på år tror jag. Vi käkade lite och så sen for jag vidare. Btw pratade med syrran i telefonen oxå, kändes bra att höra hennes röst :)

Ja som sagt for iväg några mil till, melodifestivalen och film. Det var trevligt, men fick en jobbig känsla när jag åkte därifrån. Jobbigt. =( Jag är verkligen vilsen. Jag tycker och jag vill, men är de någon ide?

Jaja, hemma vid 2 typ, somna väl runt 4 sen vakna jag ett ex antal ggr och så vart de lite bråttom upp ur säng vid 10, skulle vara i vingåker kl 11. Väl i vingåker blev de test, hade inte räknat med det men det gick ju bra. 14 sökande varav 8 platser till agilityn, men vad jag tror så var jag i god tid ute att ansöka och för det andra så gick de bra för oss. :) Ja sen bar de av hem.

Har setat och pluggat typ hela dagen, tiden har försvunnit totalt och jag har inte fått gjort de jag räknat med att hinna med. Men det är en dag imorn oxå, en vecka kvar så jag har lite att göra denna vecka.

Men imorn blir de upp skapligt, plugga, så ska jag en sväng till norpan och sen plugga lite till och sen blir de pizza med jessi. Länge sen nu :P Haha.

Ne nu ska jag iväg till fia och kolla på beck. Trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback