konstigt hur ...

konstigt hur man kommer in i perioder på att blogga. Haha. Ibland är jag skitdålig på de, och ibland kan de bli flera gånger om dagen :P

Ja, idag var vi hos carina och pluggade, eller ja kan inte påstå att de blir så mycket gjort, börjas ju alltid med fika som lyckas bli i några timmar o så blir de så mycket tjatter haha. Inte många knop gjorda.

Sen blev de med sophia ner på stan, handla lite skolkraffs. Men lycklig man blir av att handla nått litet sådär =)

Sitter btw hemma nu, ska sätta mig o läsa lite, och översätta lite engelska till svenska, vi gjorde så att vi delar upp boken så att vi läser 4 kapitel var ist och skriver upp de viktiga. Hade tänkt mig att jag skulle bli klar med de kapitel jag fått på mig att läsa, har ju lite försprång eftersom jag börja igår :)

Underbart väder, men lite kallt endå. Men fick sånt här vårrus i kroppen. Började få en känsla av att jag vill på safrien på fredag, ah, jag är knäpp brukar ju aldrig vilja gå dit. Haha.

Snart iväg till mamma o käka, sen blir de vingåker på hundkurs. Försöte nyss borsta lurven men hon försvann som en och annan avlöning. Haha Makalös min lilla tös. Men de kankse är skönare med en massa tovor, jag vet inte?

See ya !!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

konstigt hur du kommer in i perioder då du aldrig ringer =( ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback