yeah.

Jaha, igår tog jag och ziza en promenix till Johanna, tog en fika. Blev bjuden på wienerbröd, lyx =) Satt o snacka i ett par timmar, sen åkte jag med mamma o gerhard och handlade. Var tvungen att ha lite kattmat till zixten eftersom de jag hade inte dög till herrn. :P Ja, så pluggade jag lite till.

Insåg att jag defenetivt inte har råd med att må bra = akupunktur. *suck* Fan, jag blir knäpp på detta. Längtar till sommarn då jag kan tjäna lite pengar och styra upp min ekonomi så ska nog allt bli lite lättare. Detta samhälle är inte till för ensamstående, eller vad säger man. Ne så är de faktiskt. Hade varit 1000 ggr enklare att dela allt med någon. Men när man inte ens har råd att handla mat eller nödvändigt som salvor lr astmaspray. Men jag hade en smart vän som tipsade om loppis, ska nog se till att samla ihop lite skit och åka iväg på de. :) Smart.

Ja, annars då. Vaknade tidigt idag med. Måste vara de härliga vädret eller nått. Tog en liten promenad med ziza och satte mig med tentorna, har setat o knåpat i flera jävla timmar idag, allt jag fått ihop är 2 A4 sidor, de är illa. De går väldigt segt måste jag säga. Men jag har defenetivt lär mig en läxa, måste ändra totalt på min studieteknik, så är de. Men de är  väl tur att jag fattar de nu, de är ju trotts allt bara andra månaden i skolan. :)

Sen kom Johanna med sin lilla familj, lukas och tone. och jessica och bella. :) Lite kaffe på de. Sen blev de tacopaj och emma kom och joina oss. trevligt trevligt =) Men tacopajen blev totalt misslyckad, inte alls som den brukar, men gick ju i endå. Haha.

Nehe, om man ska ta o försöka sova lite. Lite och göra imorn med, plugga, åka till flen o låna en bok, ringa en massa samtal och så skulle jag träffa johanna och emma en stund och sen bär det av till norrköping med jessica. Barnvakt till busfröna :P

Kommentarer
Postat av: Jessi

totalt misslyckad var den ju inte, för den var goood! men den såg misslyckad ut ;p haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback