beautiful

Jahapp. Igår var de plugga nere på bibbland med S. Fick lite gjort iaf. Sakta men säkert, eller vad är de man säger? Blev lite thai käk oxå. =)

Sen umgicks jag med jessi, kollade på tv och snacka lite skit. Men skickade hem henne för att jag skulle försöka plugga och gå och lägga mig skapligt. shore bacon.!

Kl 00.00 slutade jag plugga, började kolla på csi och så, sen var klockan helt plötsligt halv 2. Kröp ner i sängen men kunde förbaskat inte sova =(

Så fick jag ett helt oväntat sms, lite kul, mitt ego behövde det :) Fick lite ciggsällskap kl 03.00 typ, helvete, sova gick inte så vafan kunde lika gärna ta mig upp en stund. Ja, tro de eller ej men halv 6 imorse tittade jag på klockan sista gången. Solen rakt i ögonen men lyckades somna, kvart över 8 ringde klockan. Skulle egentligen till vingåker på avslutning på hundkursen, men vågade inte sätta mig i en bil och köra (lika illa att köra på så få timmars sömn som att köra full) gjort de en gång men aldrig mer. ah iaf, käkade lite frulle sen la jag mig i soffan en stund och kollade på nyhetsmorgon, vid 10.00 lyckades jag somna till 12.00 igen, sen satte damen igång att städa, så kom mikis en stund :) Och efter de blev de en efterlängtad dusch, och så kom fian och cissi på kaffe. :)


upptäckte något skumt nyss, för länge sen raderade jag ett nummer från min mobil, men fick ett sms och namnet stod, kollade igenom telefonboken förut och namnet ligger verkligen inte kvar där. Haha. skumt!?

Ne nå plugga har de inte blivit idag, ska ju sitta barnvakt imorn kväll till en söt liten kille så då kan jag väl passa på att plugga då.

Hoppas jessi kommer snart. imorn är de plugg igen, har egentligen heldag men kör halvdag ist. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback