sölnötter...

Har inte vart så duktig på att skriva blogg märker jag :P

Får bli en líten summering av veckan som gått då.
Börjat med psykologi =) Så har de vart hundkurser och en massa jobb.
I torsdags var de valborg, ordnade så att vi kunde sitta hemma hos mamma., men när jag och jessica var på konsum passade de andra på att dra iväg så jag och jessica satt där, så jävla dålig stil. Ibland börjar man ju verkligen fundera på vad de är för människor man umgås med :S

Ja. sen igår, lördag drog jessica och jag med eric och hans släkting till norrköping på bilträff. Väl där blev jag lite sugen på att dra vidare till L-köping och så blev de. Snälla pappa körde mig. =) Så körde M hem mig idag, snällt.

Idag har de vart agility, käk hos mamma, planerat blommor till balkongen, nu är de lite tv och så blir de plugga.
Jajjemensan. ¨

Jobb imorn. bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jessi

förstår inte varför alla emmor är så dåliga på att uppdatera sina bloggar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback