tisdag

Tjoho. Idag var de skolan, hade em föreläsning men jag och S åkte dit lite tidigare. Men de var ju inte till någon nytta, hade absolut ingen ro i kroppen.

Sen hem till mamsen och käkade min favvo, potatismos och ungsstekfalukorv. Mumma.

Ja väl hemma upptäckte jag att de vart o fixat min lysknapp, ca en vecka senare men men. Nu har jag fått en normal lysknapp ist för en sån där gammal sak. Men någon namnskylt hade jag inte fått :( För ett tag sen försvann grannens namnskylt men de har inte flyttat, idag fanns den på plats igen men minssan inte någon till mig, godmorgon yxskaft! Det går fort för dem märker jag. Snart bort här ett år...

Ja och något svar på tentan har inte kommit, blir galen. Vill veta ju. Men Tomas hade skrivit att 55% är godkända, 24% Underkända och 21% VG, hjälp!

skulle nog behöva en tid på hud känns de som, sårig o jävlig i ansiktet. Men 200 kr? Det kommer vara knapert denna månad. aja, får fundera lite.

ne nu är de sjukhuset, sen blir de dusch, plugga lite och desperate houswifes och brothers and sisters. :)
Har en knäpp katt apropå ingenting, han ska till 100% in i min väska. :P

beyonce - broken hearted girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback