tråk!!!

Jaha, igår var de tenta, kändes väl sådär. Men kanske fick ihop till ett godkänt iaf. Återstår att se.
Sen umgicks jag lite med jessi :) Och sen liten road trip.

Ja imorse hämtade jag upp jessi, så åkte vi vidare till Eskilstuna, tänkte hämta tenta, men nedå de var stängt idag, sen skulle jag köpa lite kaffe men då funka inte mitt kort. typiskt. :S

Ja så åkte jag och kolla på lägenhet, helt okej. Får duga, på något sätt ska man nog kunna göra den mysig oxå. Bäst av allt badkar och fläkt i köket :) Så i aug BYE BYE fucking katrineholm, med glädjande steg jag tar mig härifrån. Har inte så mycket här endå.

Ja sen har jag vinkat av jessica som skulle med tåg till sthlm. Och jag sitter för övrigt och deppar just nu, musten flög ur mig totalt. Känns som att de blir en fucking jävla tråkkväll hemma idag.

Jaja. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback