tråkiga måndag.

Jahapp, då var de plugget idag då, känns som glimten i allt jobbigt just nu :)
Intressant föreläsning, kankse blir att inrikta sig i hälsopsykologi, väldigt intressant.
Men tycker även de känns som en känslig bit, då man känner igen sig så mycket.
Man man får även en insikt i vem  man verkligen är och vad man behöver jobba på.

Sen blev de hem, käka lite lunch hos mamsen och möttes av en rolig överraskning innanför dörren, syrran hade skickat brev :) De förgyllde min dag iaf :) Satt här hemma vid datorn en stund, började skriva lite brev och sen vänta på tenta svar, men hade fått ett mejl sen av läraren att han snart är klar, lämnar in tentorna imorn så svaret kommer förmodligen på onsdag. MORR!!! 15 arbetsdagar= över 3 veckor, hur ska de kunna vara så svårt?! Hatar att vänta.

Ja sen iaf så ringde de på dörren, de var grannen som kom med ett litet paket, brevbäraren hade tydligen lämnat de utanför dörren och några barn hade hittat de och haft roligt så hon hade hämtat de åt mig :) Mycket snällt. Fick ännu en överraskning av syrran, tackar så hemskt mycket, du är roligt du :P Så de gjorde mig ännu gladare :)

Sen blev de käk hos mamma, sen bort till fian på kaffe och rabarberpaj, mattan var med oxå :)
Nu sitter jag här, men de är väl dags med pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback