underbar helg.

Haft en helt underbar helg. Fredag var de ju först etuna med jessi, lägenhetstittande och så, fick bli den. Fan den är ju billig, 2300 kr i månaden för en 1:a på 41 kvadrat.

På kvällskvisten gick jag upp till bella o emma, drick lite öl och bestämde mig tillslut att följa med på fest. De va musik så de hette duga, tror huset hoppa upp och ner till och med, om inte annat så fick man väl tinnitus. Sen gick emma och jag hem till mig,snacka lite goja och sov.

Kl 13.00 på lördagen kom sophia och hämtade mig, så bar de av till spannarboda, ute på landet någon stans mellan arboga och örobro. Stod en skylt till Frövi så var säkert rätt så nära syster yster då. Hade iaf jätte trevligt, först blev de kaffe och världens godaste rabarberpaj, jag lovar, den godaste jag ätit, de va så de K****a i mun. Haha, så blev de lite husesyn, solning, kubb, ja och jag har insett att vi katrineholmare inte riktigt vet reglerna för hur man spelar kubb egentligen, så de ska jag lära folket nu ska ni se, mycket bättre sätt. Ja efter 2 omgångar med kubb blev de grillning, är absolut ingen grillmästare och det fick de ju stora bevis på då jag tappa ner köttbiten i kolen, som tur va var de min egen. Haha.

Efter de tog vi en liten promenad, och då fick de bevis på att jag är en riktig stadsbo, trollslända på armen och jag skrek som en stucken gris. Haha. Och utan att tänka mig för frågade jag "Får hönsen ägg utan att bli befruktade" Dah! godmorgon yxskaft, skulle de behöva de för att få ägg är de ju tvugna att ligga i ordentligt, och stackars tupp han måste ju ha fullt upp hela dagarna. Och K skratta så hon höll på att dö. Haha Förstår henne! Ibland är jag smart.

Sen blev de kaffe på de och klockan 21.00 bar de av hemåt, väl hemma satt emma och väntade på mig, drack ett glas vin och sen blev de sängen.

Idag åkte jag med mamma, gerhard och hundarna ut på sjön, så härligt :) Men de är livsfarligt, brände mig endel. Jaja.
Så har jag städat, tvättat, duschat, bäddat rent i sängen, bytt gardiner, vart hos johanna och fikat med henne och emma, och hemma hos mamma och käkat.

Nu blir de ut med ziza, sen sängen. Börjar ju jobba imorn. Mindre lust med de men man får tänka på pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback